Telefonická podpora – Call centrum
Call centrum usnadňuje komunikaci se zákazníkem prostřednictvím poradenské linky. Nejen se zákazníkem telefonujeme, ale vyřizujeme i písemnou elektronickou komunikaci, zajišťujeme technickou podporu vámi proškoleným technikem v dané problematice. Kromě telefonních linek ke komunikaci používáme, e-mail, nebo sms zprávy. Zákazníky informujeme o nových a stávajících produktech.
- Přijímáme a předáváme objednávky přes daný e-shop
- Vyřizujeme reklamace vyřizujeme odstoupení od kupní smlouvy
- Reagujeme na komentáře na heuréka.cz, zboží.cz, google.com, facebook,
- Poskytujeme technickou podporu
- Poskytujeme informace k danému produktu (zboží)
- Poskytujeme informace k dané objednávce
- Informujeme zákazníky o stavu odeslané objednávky
- Poskytujeme informace k platbám a dodacím lhůtám
- Reagujeme na požadavky zákazníka
- Plánujeme dopravu
- Zajišťujeme storna či změny objednávek
- Překlady komunikace
- Veškerá komunikace s klienty
- Zajištění doplňujících služeb (výnosy, opakovaná doručení)
- Správa recenzí – reakce