Telefonická podpora – Call centrum

Call centrum usnadňuje komunikaci se zákazníkem prostřednictvím poradenské linky. Nejen se zákazníkem telefonujeme, ale vyřizujeme i písemnou elektronickou komunikaci, zajišťujeme technickou podporu vámi proškoleným technikem v dané problematice. Kromě telefonních linek ke komunikaci používáme, e-mail, nebo sms zprávy. Zákazníky informujeme o nových a stávajících produktech.

  1. Přijímáme a předáváme objednávky přes daný e-shop
  2. Vyřizujeme reklamace vyřizujeme odstoupení od kupní smlouvy
  3. Reagujeme na komentáře na heuréka.cz, zboží.cz, google.com, facebook,
  4. Poskytujeme technickou podporu
  5. Poskytujeme informace k danému produktu (zboží)
  6. Poskytujeme informace k dané objednávce
  7. Informujeme zákazníky o stavu odeslané objednávky
  8. Poskytujeme informace k platbám a dodacím lhůtám
  9. Reagujeme na požadavky zákazníka
  10. Plánujeme dopravu
  11. Zajišťujeme storna či změny objednávek
  12. Překlady komunikace
  13. Veškerá komunikace s klienty
  14. Zajištění doplňujících služeb (výnosy, opakovaná doručení)
  15. Správa recenzí – reakce